• یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۰۰:۰۸بین المللخبرنگاران جوان

    پارلمان اروپا: آمریکا بیشترین پرتاب بمب را در دو دهه اخیر داشته است


    نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با اشاره به اقدامات آمریکا اعلام کرد بیشترین پرتاب بمب در ۲۰ سال اخیر ازسوی این کشور بوده است.


    مشاهده خبر