• یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۴ ۱۶:۱۸فرهنگی/هنریایسنا

    محمود دولت‌آبادی: دریغ بیضایی!


    محمود دولت‌آبادی با بیان احساسش از شنیدن خبر از دست رفتن بهرام بیضایی، با یادآوری خاطره‌ای می‌گوید: به بیضایی گفتم، آقای بیضایی شما سعدی زمانه‌ ما هستید و گمان می‌برم که اشتباه نکرده باشم در حدود نیم قرن پیش از این!


    مشاهده خبر