• چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ ۱۵:۵۶فرهنگی/هنریایسنا

    سودابه بیضایی:‌ در مستندسازی بیشتر به من خوش می‌گذرد


    سودابه بیضایی که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، می‌گوید که در مستندسازی بیشتر به او خوش می‌گذرد چون احساس رهایی در ساخت مستند و نشان دادن یک موضوع از دریچه نگاه خود جذابیت‌ دیگری دارد.


    مشاهده خبر