- دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ ۱۶:۵۱اقتصادیخبرنگاران جوان
قطع گاز ۲۱۵ اداره دولتی از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات (اول آبان) تاکنون گاز ۲۱۵ اداره پرمصرف قطع شده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند