• دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ ۱۶:۵۱اقتصادیخبرنگاران جوان

    قطع گاز ۲۱۵ اداره دولتی از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز


    مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات (اول آبان) تاکنون گاز ۲۱۵ اداره پرمصرف قطع شده است.


    مشاهده خبر