- پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۳۵فرهنگی/هنریخبرنگاران جوان
جواد خیابانی به دلیل بازنشستگی از صداوسیما خداحافظی کرد
جواد خیابانی خبر از بازنشستگی خود از سازمان صداوسیما را داد و گفت: من از اول خرداد ۱۴۰۵ رسماً بازنشسته شدم.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند