- یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۰۰اقتصادیایسنا
وجود نشانههایی از مصرف سوخت غیر استاندارد در صنایع و نیروگاههای تهران
معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به روند افزایشی غلظت آلاینده دیاکسید گوگرد در تهران میگوید: نشانههایی از مصرف سوخت غیر استاندارد در صنایع و نیروگاههای تهران وجود دارد البته استفاده از سوخت غیراستاندارد علاوه بر گوگرد، سبب تولید آلایندههای دیگری ازجمله ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون نیز میشود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند