• پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ ۰۶:۰۰اقتصادیایسنا

    بن‌بست توسعه فیبرنوری در پایتخت با مجوزهای قطره چکانی


    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از گذشته‌های دور، شرکت مخابرات ایران مجوز حفاری در معابر شهری را برای توسعه زیرساخت‌ها داشته است؛ اما متأسفانه در شهر تهران همکاری لازم با ما انجام نمی‌شود و مجوزهای حفاری یا صادر نمی‌شود و یا به صورت قطره‌چکانی و با سختی بسیار ارائه می‌شود.


    مشاهده خبر