• چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۳۷اقتصادیایسنا

    تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از ۴۰ میلیون نفر عبور کرد


    مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی به تازگی اعلام کرده است در حال حاضر اتصال دستگاه‌های اجرایی به درگاه مذکور به ۹۸ درصدی رسیده است.


    مشاهده خبر