- چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۳۷اقتصادیایسنا
تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از ۴۰ میلیون نفر عبور کرد
مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیادهسازی دولت الکترونیکی به تازگی اعلام کرده است در حال حاضر اتصال دستگاههای اجرایی به درگاه مذکور به ۹۸ درصدی رسیده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند