• یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۰۴اقتصادیایسنا

    سهامداران؛ زیان‌دیدگان اصلی مداخلات بورسی دولت


    دبیرکل پیشین بورس اوراق بهادار تهران بر این باور است که نتیجه سلب امکان رقابت از تولیدکنندگان و شرکت‌ها از طریق مداخلات دستوری، کاهش حاشیه سود شرکت‌ها است که موجب می‌شود مردم به‌ عنوان سهامداران شرکت‌ها، زیان‌دیدگان اصلی باشند.


    مشاهده خبر