• چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۰۰اجتماعیایسنا

    زنگ خطر برای پسماندهای پزشکی «پردیس»


    رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت مدیریت صحیح پسماندهای پزشکی را بیش از پیش افزایش داده است، گفت: شهرستان پردیس فاقد دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای پزشکی است و این پسماندها در مخازن زباله نقاط مختلف شهرستان تخلیه می‌شوند. وضعیت پسماندهای پزشکی پردیس زنگ خطری برای سلامت مردم این شهرستان است و باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی شود.


    مشاهده خبر