• سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲اجتماعیایسنا

    هیچ بیمار کرونایی نباید بدون درمان از بیمارستان خارج شود / تخت‌های ویژه گسترش یابند


    وزیر بهداشت در اولین نشست خود با روسای دانشگاه های علوم پزشکی که به صورت مجازی برگزار شد، مدیریت کرونا را اولویت اول وزارت بهداشت خواند و بر لزوم بسیج تمام امکانات جهت درمان بیماران کرونا تاکید کرد.


    مشاهده خبر