• پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۴۱ورزشیایسنا

    عالیشاه: در نتیجه نگرفتن پرسپولیس همه مقصریم


    امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستیم. قبل از حضور هاشمیان تیم بسته شده بود. خیلی‌ها می‌گفتند تیم بالانس نیست. امیدوارم برای فصل جدید آقای اوسمار باشد و تیم را ببندد. من سعی می‌کنم در زمین خوب باشم.


    مشاهده خبر