- شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱سیاسیایسنا
بانگ 'یا مهدی ادرکنی' ساعت 21 شب نیمـه شعبان در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد
در آستانۀ میلاد حضرت حجت ابن حسن العسکری، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی با صدور اطلاعیه ای عنوان کرد: بانگ 'یا مهدی ادرکنی ' ساعت 21 شب نیمـه شعبان در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند