• چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۸ورزشیایسنا

    ربیعی: از شاگردانم انتظار بیشتری داشتم/ انگار نساجی میزبان بود


    سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با گلایه از عملکرد شاگردانش، گفت: البته که دنبال مقصر نیستم، اما انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم.


    مشاهده خبر