- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۱۸ورزشیایسنا
ربیعی: از شاگردانم انتظار بیشتری داشتم/ انگار نساجی میزبان بود
سرمربی تیم فوتبال ذوبآهن با گلایه از عملکرد شاگردانش، گفت: البته که دنبال مقصر نیستم، اما انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند