• چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۵:۳۲اجتماعیایسنا

    سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل‌ها، آبی که در یک جوی نمی‌رود


    ادغام دو سازمان حفاظت از محیط زیست و جنگل‌ها، دهه‌هاست که به عنوان یک ایده مطرح شده است. در دی ماه امسال نیز رییس سازمان حفاظت محیط زیست با درخواست رسمی از رییس جمهوری خواستار اجرای این طرح شد. رییس اسبق سازمان حفاظت محیط زیست ضمن توضیح سیر تاریخی این موضوع می‌گوید: در حال حاضر با ادغام این دو سازمان، طرفی که آسیب خواهد دید، محیط زیست است.


    مشاهده خبر