- چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲سیاسیایسنا
واعظی: به دولت جدید آمریکا خوشبین نیستیم/ از رفتن ترامپ خوشحالیم
رییس دفتر رییسجمهوری گفت: اینکه ما به دولت بعدی آمریکا خوشبین باشیم، نه. ما به هیچ دولتی خوشبین نیستیم مگر اینکه ببینیم در عمل چه میکنند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند