• یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۱فرهنگی/هنریایسنا

    هدف از تشکیل شورای سینما در استان‌ها تمرکززدایی از مرکز است/ سینما دردشناسی می‌کند


    رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اهداف شکل‌گیری شورای سینما در استان‌ها گفت:هدف از این اقدام، تمرکززدایی از مرکز و عدم نگاه دائم به مرکز و همچنین استفاده درست و بهینه از ظرفیت استان‌ها بود، بویژه استان‌هایی که از لحاظ وضعیت مالی و اقتصادی شرایط بهتری دارند.


    مشاهده خبر