- جمعه ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ ۱۵:۴۶اجتماعیایسنا
فرمانده یگان حفاظت محیطزیست: سلامت محیطبانان و حتی متهمان در اولویت باشد
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیطزیست کشور در مانور امداد و نجات شهرستان گچساران با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء کیفیت و افزایش آمادگی برای عملیاتها، گفت: سلامت محیطبانان و حتی متهمان باید اولویت اول باشد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند