- شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱اقتصادیخبرنگاران جوان
رهاسازی آب سدهای امیرکبیر، لتیان و ماملو برای کنترل سیلاب های احتمالی بهاری
مدیر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران از شروع رهاسازی آب از سدهای امیر کبیر، لتیان و ماملو در راستای مدیریت و کنترل سیلاب های احتمالی بهاری خبر داد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند