• شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱اقتصادیخبرنگاران جوان

    رهاسازی آب سدهای امیرکبیر، لتیان و ماملو برای کنترل سیلاب های احتمالی بهاری


    مدیر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران از شروع رهاسازی آب از سدهای امیر کبیر، لتیان و ماملو در راستای مدیریت و کنترل سیلاب های احتمالی بهاری خبر داد.


    مشاهده خبر