- جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵فرهنگی/هنریایسنا
وقتی بهروز افخمی از «هیچکاک» و «استاد»ش گفت
بهروز افخمی با اشاره به اینکه کارگردان فیلم «استاد» به هیچ وجه سراغ شعارگویی در فیلمش نرفته، میگوید: اگر این فیلم را هیچکاک ساخته بود مدعی میشد که یک کمدی ساخته است چون او حتی به موضوعهای جنایی هم نگاهی شوخطبعانه داشت.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند