- چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ ۰۸:۳۶اجتماعیایسنا
رئیس سازمان بهزیستی کشور به مقام شهدای کرمان ادای احترام کرد
سید محمدجواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، صبح چهارشنبه ۱۳ خرداد در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمانهای والای آنان تجدید میثاق کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند