- دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹اجتماعیایسنا
تعداد پزشکان خانم از تعداد پزشکان آقا بیشتر شده است
عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی گفت: در تاریخ پزشکی ایران و شاید جهان عمده پزشکان مرد بودند و مثال های زیادی هم در این باب داریم و تا همین ۵۰ یا ۶۰ سال اخیر وضعیت این گونه بود اما بعد شرایط تغییر کرده و حالا ورود بانوان به رشته پزشکی و رشته های وابسته خوب بوده و طبیعتا بیشتر شده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند