- پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ ۱۹:۵۴بین المللایسنا
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» بهطور موقت دو راکتور هستهای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیستمحیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بیسابقهای انجام میشود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند