- یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸اجتماعیخبرنگاران جوان
درخواست استاندار تهران از شهروندان برای کاهش مصرف گاز
محسنی بندپی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز از شهروندان تهرانی خواست که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند