- سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۳۰اجتماعیایسنا
ماجرای یک طلبکاری دو طرفه
طلب داروخانهها از سازمان تامین اجتماعی در جریان اجرای طرح دارویار درحالی طی روزهای گذشته پزشکان و داروسازان را نگران و کار را به هشدار و ارسال نامه به رئیس جمهور و مجلس کشانده که طلب ۲۲ هزار میلیاردتومانی شرکتهای دارویی تامین اجتماعی از داروخانهها نیز روی دیگر این سکه «طلبکاری» است؛ این کشمکش دو طرفه چنان بالا گرفته که در صورت ادامهدار شدنش، گریبان چرخه تولید دارو در کشور را خواهد گرفت به طوری که با نزدیک شدن به فصل سرما، نگرانیهایی را ایجاد کرده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند