غیبت نویر در بازی نخست بایرن در سال ۲۰۲۲
سنگربان بایرن مونیخ دیدار برابر مونشن گلادباخ در آغاز دور برگشت بوندسلیگا را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داد.