- چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۲اجتماعیایسنا
برخورد با دستگاههایی که کاهش حضور کارکنان را اجرا نکنند
قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه شماره ۳ خود ضمن تقدیر از روشنگری ها و آگاهی بخشی رسانه های مختلف و تلاش اصحاب شریف رسانه، فعالان فضای مجازی و دست اندرکاران رسانه ملی در جهت نقش آفرینی آحاد افراد جامعه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بر استمرار مشارکت مسئولانه همه گروه های مرجع در روند نفی و طرد این بیماری همه گیر از کشور عزیزمان ایران، تاکید کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند