• شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳اجتماعیایسنا

    قرنطینه‌شکنی بیماران کرونایی در ساوه/برخی هنوز ابتلا به کرونا را انگ می‌دانند!


    سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: متاسفانه بسیاری از مبتلایان به کرونا ویروس ابتلا به این بیماری را انگ می‌دانند و از ارائه اطلاعات صحیح و بیان جزئیات دیدار خود با بستگان و اطرافیان طفره می روند که مبادا مراقبین سلامت نسبت به انجام تست کرونا از افرادی که با آنها در تماس بودند اقدام کنند و در صورت مثبت شدن تست اطرافیان فرد مبتلا، او مقصر و علت کرونایی شدن آنها تلقی شود.


    مشاهده خبر