• سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ ۱۴:۳۰ورزشیایسنا

    مدیرعامل چادرملو: با یک جلسه تمرین به دیدار پرسپولیس می‌رویم


    مدیرعامل چادرملو اردکان، گفت: تنها با یک جلسه تمرین و بازیکنانی که ۳ یا ۴ ماه از تمرینات دور بوده اند به مصاف پرسپولیس می‌رویم.


    مشاهده خبر