- سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ ۱۴:۳۰ورزشیایسنا
مدیرعامل چادرملو: با یک جلسه تمرین به دیدار پرسپولیس میرویم
مدیرعامل چادرملو اردکان، گفت: تنها با یک جلسه تمرین و بازیکنانی که ۳ یا ۴ ماه از تمرینات دور بوده اند به مصاف پرسپولیس میرویم.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند