- سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۱۴فرهنگی/هنریایسنا
هر جا جلوی رسانه گرفته شد، آسیب دیدیم/ احیای مرجعیت رسانهای مهمتر از همیشه
در هفتمین نشست دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد با موضوع «امنیت و تابآوری ملی»، بر نقش حیاتی رسانه در جنگ ترکیبی و شناختی تأکید شد. بر اساس اظهارات مطرح شده در این نشست، هر جا جلوی رسانه گرفته شده یا روایت دیر و ناقص بیان شده، کشور آسیب دیده است. احیای مرجعیت رسانهای برای جلوگیری از مراجعه مردم به ابزارهای دشمن، ضرورتی انکارناپذیر خوانده شد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند