- چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳علمیخبرنگاران جوان
تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیانده به سود ده
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از اجرای برنامه پنجساله استراتژیک شرکت مخابرات رسیدن به زیست بوم دیجیتال است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند