• چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳علمیخبرنگاران جوان

    تبدیل مخابرات ایران در آینده از یک شرکت زیان‌ده به سود ده


    رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از اجرای برنامه پنج‌ساله استراتژیک شرکت مخابرات رسیدن به زیست بوم دیجیتال است.


    مشاهده خبر