- دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۷فرهنگی/هنریایسنا
همگام با حاج قاسم و رزمندگان لشکر ثارالله
به قاسم سلیمانی گفتم مرحبا به این نیروهای رشید و دلاور! جواب داد: من هم ممنون آنها هستم...گفتم البته از سرفرماندهی شماست که اینهمه مقاومت شد! با تواضع گفت: این حرف را نزن من که عددی نیستم!
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند