• سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۰۷:۰۷ورزشیایسنا

    سرمربی نیوزیلند: ناراحتم چون برنده نشدیم


    سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از تساوی مقابل ایران، با وجود ناامیدی بابت از دست دادن دو امتیاز، از عملکرد شاگردانش احساس غرور کرد.


    مشاهده خبر