- سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ ۰۷:۰۷ورزشیایسنا
سرمربی نیوزیلند: ناراحتم چون برنده نشدیم
سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از تساوی مقابل ایران، با وجود ناامیدی بابت از دست دادن دو امتیاز، از عملکرد شاگردانش احساس غرور کرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند