- چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ ۱۵:۳۹بین المللایسنا
نماینده ایران: تروئیکای اروپا در جایگاه فعالکردن اسنپبک نیست
نماینده ایران در سازمانهای بینالمللی در وین گفت که «تروئیکای اروپا به دلیل نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام، در جایگاه قانونی یا اخلاقی فعال کردن سازوکار اختلاف علیه ایران نیست».
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند