• چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ ۱۵:۳۹بین المللایسنا

    نماینده ایران: تروئیکای اروپا در جایگاه فعال‌کردن اسنپ‌بک نیست


    نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که «تروئیکای اروپا به دلیل نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام، در جایگاه قانونی یا اخلاقی فعال کردن سازوکار اختلاف علیه ایران نیست».


    مشاهده خبر