- پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۰۷بین المللایسنا
ونس: از توافق ایران و آمریکا احساس بسیار خوبی دارم
معاون رئیسجمهور آمریکا ضمن ابراز احساسات خود درباره امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا، گفت «اکنون ما در آتشبس هستیم.»
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند