• پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ ۱۸:۰۷بین المللایسنا

    ونس: از توافق ایران و آمریکا احساس بسیار خوبی دارم


    معاون رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ابراز احساسات خود درباره امضای تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا، گفت «اکنون ما در آتش‌بس هستیم.»


    مشاهده خبر