- چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳اجتماعیایسنا
چرا نباید به سگها و گربههای شهری بهطور افراطی غذا بدهیم؟
درحالی طی روزهای سرد سال با افزایش غذارسانیهای دستی به حیوانات شهری ازجمله سگ و گربه مواجهیم که به گفته برخی از کارشناسان این کار نهتنها بهدلیل تغییر رفتار اکولوژیک و افزایش بیرویه جمعیت آنها خطرناک است بلکه غذارسانیهای افراطی مشکلاتی را از جهت سلامت برای اینگونه از حیوانات ایجاد میکند. یک فعال محیطزیست میگوید که این موضوع قابل ساماندهی است اما متاسفانه دستگاههای مسئول بهدرستی به وظایف خود عمل نمیکنند و از سوی دیگر به مردم نیز آموزشهای لازم داده نمیشود.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند