- چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸اجتماعیایسنا
بیشترین استخدام درحوزه سلامت یکی از کارهای مهم دولت بوده است
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: بیشترین استخدام درحوزه سلامت یکی از کارهای مهم دولت بوده است.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند