• چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۸اجتماعیایسنا

    بیشترین استخدام درحوزه سلامت یکی از کارهای مهم دولت بوده است


    معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: بیشترین استخدام درحوزه سلامت یکی از کارهای مهم دولت بوده است.


    مشاهده خبر