- شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۷اجتماعیایسنا
لزوم چکاپ سالانه دیابت در افراد بالای ۳۵ سال/افزایش آمار ابتلا به دیابت پس از شیوع کرونا
مدیرعامل انجمن دیابت ایران به افراد بالای ۳۵ سال توصیه کرد که به منظور چکاپ ابتلای احتمالی به بیماری دیابت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند