• یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ ۲۳:۰۷بین المللایسنا

    سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ماجرای تورقوزآباد و ورامین خرابکاری بود


    سخنگوی‌ سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ماجرای دو مکان تورقوزاباد و ورامین خرابکاری است گفت: وقتی اسناد را به مسوولان آزانس نشان دادیم گفتند اسناد شما منسجم است اما ما نمی‌توانیم ارزیابی‌های گذشته را کنار بگذاریم.


    مشاهده خبر