- چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹اقتصادیایسنا
گروه ملی در حال درمان است / در زمینه توقف تولید و پرداختیها به کارگران حق میدهیم
مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران با بیان اینکه در طول ۲۶ ماه گذشته همه مطالبات قانونی کارگران شرکت پرداخت شده است، گفت: امیدواریم با اصلاح نحوه قیمتگذاری محصولات و مواد اولیه از سوی وزارت صمت و همچنین تامین سرمایه در گردش شرکت در سال آینده بتوانیم وضعیت تولید را بهبود ببخشیم و شرایط مطلوبتری را برای پرسنل شرکت مهیا کنیم.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند