• یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ ۱۷:۳۹بین المللایسنا

    نماینده حزب‌الله: رژیم اشغالگر از ناتوانی دولت لبنان سوءاستفاده می‌کند


    نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با بیان اینکه رژیم اشغالگر از ناتوانی دولت لبنان سوء‌استفاده می‌کند، گفت: ما از دولت لبنان می‌خواهیم مسئولیت‌های خود را رها نکند.


    مشاهده خبر