- یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ ۱۷:۳۹بین المللایسنا
نماینده حزبالله: رژیم اشغالگر از ناتوانی دولت لبنان سوءاستفاده میکند
نماینده حزب الله در پارلمان لبنان با بیان اینکه رژیم اشغالگر از ناتوانی دولت لبنان سوءاستفاده میکند، گفت: ما از دولت لبنان میخواهیم مسئولیتهای خود را رها نکند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند