• یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴اجتماعیایسنا

    تراژدی شاهرخ و سمیه


    برای آنها که صفحه حوادث روزنامه‎‌‎ها را دنبال می‎‌‎کنند، نام خیابان گاندی عجین شده با تراژدی شاهرخ و سمیه است؛ جنایت هولناکی که این دختر و پسر ۱۶ساله، دوازدهم دی‎‌‎ ماه سال ۷۵ در خانه شماره ۱۹ رقم زدند تا مدت‎‌‎ها افکار عمومی را در شوک فروبرد.


    مشاهده خبر