- یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴اجتماعیایسنا
تراژدی شاهرخ و سمیه
برای آنها که صفحه حوادث روزنامهها را دنبال میکنند، نام خیابان گاندی عجین شده با تراژدی شاهرخ و سمیه است؛ جنایت هولناکی که این دختر و پسر ۱۶ساله، دوازدهم دی ماه سال ۷۵ در خانه شماره ۱۹ رقم زدند تا مدتها افکار عمومی را در شوک فروبرد.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند