- چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹فرهنگی/هنریایسنا
چرا این چهره با خیلیها فرق داشت؟
«من از همه تغییراتم راضیام. واقعا میگویم؛ آره. چون جزئی از من شده و شخصیت من ماحصل همه این تغییرات است و از همه آنها هم خوشم میآید. ضمن اینکه من اصلا فکر نمیکنم اگر برگردم، راجع به گذشتهام پشیمان باشم، برای اینکه گاهی که با بچهها صحبت میکنیم میگویم اگر من سنم کم شود و برگردم به ۲۰ سال قبل، همان کارهایی را میکنم که الان کردم.»
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند