- چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷ورزشیایسنا
کثیف بازی کن، نتیجه بگیر!
پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه در لیگ برتر به بازی خوب امتیاز نمیدهند و تنها به نتیجه نمره میدهند، گفت: به قول یک از مربیان خارجی "کثیف بازی کن، نتیجه بگیر"؛ اکنون نیز باتوجه به اینکه مربیان روی نیمکتها جایگاه چندان با ثباتی ندارند، تنها به فکر امتیاز گرفتن از بازیها هستند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند