منصوریان: داوری ۲ امتیاز به ما بدهکار است/ حقوق داوران باید ۵۰۰ میلیون باشد
سرمربی تراکتور به قرارداد کم داوران معترض شد و این امر را موجب مشکلات داوری دانست.