- شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۱:۵۵فرهنگی/هنریایسنا
در مرتفعترین ایستگاه نذری چه خبر بود؟ + فیلم
همزمان با فرا رسیدن دهه اول محرم، گروهی از کوهنوردان تهرانی با صعود به قله ۳۹۶۴ متری توچال، ضمن برافراشتن پرچم ایران، مرتفعترین ایستگاه نذری را برپا کردند و بیرق عزای سیدالشهدا (ع) را در این ارتفاع به اهتزاز درآوردند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند