• جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۶:۰۹علمیایسنا

    ۱۵ سال رهایی از بیماری خودایمنی با پیوند سلول‌های بنیادی


    یک مرد و یک زن مبتلا به یک بیماری خودایمنی نادر و ویرانگر، پس از دریافت پیوند سلول‌های بنیادی، بیش از ۱۵ سال همچنان در وضعیت بهبودی (Remission)  قرار دارند. نتایج مثبت این درمان نشان می‌دهد که این روش آزمایشی، شایسته بررسی در یک کارآزمایی بالینی بزرگ‌تر است.


    مشاهده خبر