• پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳فرهنگی/هنریایسنا

    علی رهبری با ارکستر فیلارمونیک زاگرب به تهران می‌آید؟


    علی رهبری که به تازگی اثر «چنین گفت زرتشت» را در ۱۵۰ سالگی تأسیس ارکستر فیلارمونیک زاگرب به روی صحنه برده است، درباره احتمال برگزاری این اثر در تهران می‌گوید: چه جایی بهتر از ایران برای اجرای این اثر؟ با کمال میل علاقه دارم که این قطعه در تهران اجرا شود.


    مشاهده خبر