• یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴سیاسیخبرنگاران جوان

    مصرف گاز تهرانی‌ها ۱۵ درصد رشد داشته‌ است


    وزیر نفت گفت: ۱۵ درصد افزایش مصرف سوخت زمستانی در تهران بوده که تنها ۲ درصد آن مربوط به اشتراکات جدید است.


    مشاهده خبر