• یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ورزشیایسنا

    تفتیان: خوشحالم که در مشهد مسابقه می‌دهم


    عضو تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: شرایط با وجود شیوع کرونا برای برگزاری رقابت‌های بین المللی امام رضا(ع) سخت بود، اما خوشحالم مسابقات برگزار شد و در مشهد به میدان می‌روم.


    مشاهده خبر